carregant...

David Guapo

Estudi de marca i campanya de llançament.

1. El repte

David Guapo em proposa el repte de crear una nova imatge enfocada en la seva següent estrena als teatres i sobretot a la seva imatge a Internet, és en les xarxes socials i concretament a Twitter on té el seu gran potencial grup de fans.

2. La solució

Varem donar moltes voltes, finalment apareix el concepte “gerroba” que unifica la inicial del seu nom artístic amb les xarxes socials.

3. El resultat

Desprès de crear la imatge de marca ens varem posar a treballar amb el llançament en els mitjans del seu nou espectacle, web, premsa, cartelleria, etc…
Detalls del projecte

Client: David Guapo

Data: 17 maig, 2012

Online:

Estudi i imatge per creació de marca comercial de l'artista arrel del seu llançament als
llançament als teatres de Barcelona i Telivisió.
134
Horas
374
Imatges
198
Cafès
21
Grans ideas

 anterior  tots següent